PORTFOLIO

Communicatie, contentcreatie en e-mailmarketing

Bij gebiedsontwikkeling is communicatie met de stakeholders enorm van belang. Hoe informeer je de juiste personen, met welke boodschap en welke tone of voice? Ik verzorg structureel de communicatie binnen het projectteam met omwonenden, makelaars, ontwikkelaars, gemeente en overige betrokkenen. Tevens verspreid ik per kwartaal een nieuwsbrief naar het adressenbestand met de laatste nieuwtjes over de wijk (denk aan een interview met een bewoner of wijkambassadeur, een update van de bouw, een nieuwtje over de ecologie).

De website van Broekgraaf houd ik bij met nieuwsberichten en ook hebben we voor alle bewoners een buurtapp waarin ik hen op de hoogte houdt van de werkzaamheden in de wijk. Facebook en Instagram worden meermaals per week voorzien van nieuwe content om de bewoners, maar ook de buitenstaanders enthousiast te houden over de wijk.

Om dichtbij de doelgroep te komen heb ik de beeldbank uitgebreid met fysieke beelden uit de wijk. De omgeving, bewoners, maar ook bouwvakkers zijn vastgelegd. Precies zoals het er nu in de wijk uitziet en aan toe gaat. Voor (potentiële) bewoners komt het op deze manier heel dichtbij: ‘Voel ik mij hier thuis’?

Kan ik wat voor jou betekenen?

Vrijblijvend nader kennis maken en ideeën met elkaar uitwisselen kan geen kwaad. Ik houd ervan om actie te ondernemen, het kan maar geregeld zijn.